صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب
سرخط خبرها

«مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» در «تماشاخونه» توزیع شد

  • کد خبر: ۱۶۹۰۶۹
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
«مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» در «تماشاخونه» توزیع شد
رئالیتی شوی «مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» Race to Survive Alaska به کارگردانی بلا کرین Bella Crane با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز‌ها رئالیتی شوی «مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» به کارگردانی بلا کرین محصول ۲۰۲۳ ایالات متحده است که در آن تلاش مسابقه دهندگان ماجراجو و افراد کارکشته در مهارت‌های بقا را به تصویر می‌کشد که برای به دست آوردن جایزه پانصد هزار دلاری، بیش از ۱۶۰ کیلومتر مسیر طاقت فرسا را می‌پیمایند.

در این رئالیتی شو، هشت تیم از ورزشکاران نخبه، سفری دلخراش را در سراسر آلاسکا آغاز می‌کنند. با این حال، بدون غذا یا سرپناه، آن‌ها باید از خود مراقبت کنند و زنده بمانند. در طول شش مسابقه مختلف، ۴۶ روز و ۳۰۰ مایل مربع، تیم‌ها از میان برخی از خشن‌ترین و خارق‌العاده‌ترین مناظر جهان، از رشته کوه‌های گسترده گرفته تا یخچال‌های طبیعی عظیم ماقبل تاریخ و جنگل‌های بارانی خفه‌کننده بی‌پایان، عبور خواهند کرد. تیم‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند، درد فیزیکی را تحمل می‌کنند و استحکام ذهنی خود را به چالش می‌کشند.

در این رئالیتی شو ستارگانی، چون مکس جنوهان (Max Djenohan) و حکیم ایسلر (Hakim Isler) حضور دارند.

رئالیتی شوی «مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» که امتیاز ۷.۹ را در سایت IMDb به دست آورده در ۱۰ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

منبع: ایلنا

 


بیشتر بخوانید:

نگاهی به سریال‌های شبکه نمایش خانگی در تابستان ۱۴۰۲

حضور جواد رضویان و مهران غفوریان در رئالیتی شوی «ناتو» + زمان پخش

تولید فصل دوم رئالیتی‌شوی «پدرخوانده»


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->